Retourformulier
Retourvoorwaarden
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.
Aanmelden
Vraag een terugbetaling aan via e-mail admin@lavivabedding.nl of telefoon +31614867218.
Verpakking
Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos
Verzending
Lever het pakket in bij het postkantoor
Bewaar het verzendbewijs goed
Terugbetaling
Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug als je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Retourformulier
Stuur dit formulier ingevuld mee met de retourzending.
Gegevens
Naam: Ordernummer:
Adres: Klantnummer:
Postcode: IBAN:
Plaats: Naam rekeninghouder:
Telefoon: Datum retourzending:
E-mail:
Reden van retour
O Defect O Dubbel geleverd
O Verkeerd artikel O Voldoet niet aan verwachting
O Transportschade O Verkeerd besteld
O Anders, namelijk:
Retourartikelen
Aantal Artikelnummer Omschrijving
Toelichting
Instructies retourneren
Terugsturen, zorg ervoor dat:
De artikelen compleet zijn
De artikelen in originele, onbeschadigde verpakking zitten
Dat de kopie-factuur en retourformulier zijn bijgevoegd
We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Handige tips:
Zorg ervoor dat je de artikelen goed inpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport.
Om afval te besparen kan je de doos gebruiken waarin wij het product naar je hebben verstuurd.
Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is.
Versturen
Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.
Afhandeling
Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Knip het onderstaande adres label uit en plak het zichtbaar op de doos.
Afzender
Klik om te downloaden.